
Business Cases
Metodologia pròpia amb resultats

Supply Chain
Projecte de logística i gestió de residus
Realitzem un projecte d’optimització de costos amb objectius més estratègics. Els estalvis servien per finançar un projecte que permetés guanyar una visió global, comparar les millores pràctiques a la casa, continuar amb una gestió descentralitzada però coordinada i canviar l’estructura de forma a donar pes a càrrecs transversals des de les mateixes plantes.
Ahead Analytics va realitzar les propostes i les va implementar en cada front, mitjançant l’optimització de costos en operacions un canvi en la filosofia de gestió de l’empresa.
Packaging
Estratègia d’optimització
El projecte es va desenvolupar per a una companyia americana que opera a Europa des de 2 plantes, una d’elles a Espanya, des de la qual se serveix a la major part d’Europa i USA.
El perímetre del projecte contemplava tot l’Embalatge secundari: 4.4 milions d’euros en caixes, amb un total de 198 referències, més pallets retornables, fleixos, films i precinte.
El projecte ha estat dut a terme per Ahead fins a la seva plena implementació operacional, 100% a l’èxit.
Costos Indirectes
Telecom
Realitzem un projecte de Supply Chain i de Costos Indirectes per a una multinacional espanyola amb dues fàbriques europees i operacions a Europa, Amèrica i Àsia. El perímetre d’actuació per al cas de negoci en qüestió és el de les Telecomunicacions de la seu espanyola.
L’àmbit a tractar feia referència al departament de IT i la gestió de telefonia mòbil, fixa i dades de la seu i filials a Espanya. Objectiu: detectar oportunitats, desenvolupar accions i implementar els estalvis, a l’èxit.
Estudi de Mercat
Projecte integral d’expansió de mercats
El director de Màrqueting ens exposa la seva necessitat de realitzar un projecte integral, des de la identificació de mercats fins a la definició de reunions amb distribuïdors especialitzats. Detall important: associat a l’èxit per etapes, deixant una part per a la transformació en vendes.
L’objectiu final era obtenir partners amb coneixement tècnic i de mercat, que permetessin un creixement sostingut de les vendes, primer amb les línies per saturar, i després per a tots els productes amb potencial.