Casos empresarials

Descripció de projectes i els seus resultats

Optimització de Costos

Projecte de logística i gestió de residus

Realitzem un projecte d’optimització de costos amb objectius més estratègics. Els estalvis servien per finançar un projecte que permetés guanyar una visió global, comparar les millores pràctiques a la casa, continuar amb una gestió descentralitzada però coordinada i canviar l’estructura de forma a donar pes a càrrecs transversals des de les mateixes plantes.

Ahead Analytics va realitzar les propostes i les va implementar en cada front, mitjançant l’optimització de costos en operacions un canvi en la filosofia de gestió de l’empresa.

Saber més

Estudi de Mercat

Projecte integral d’expansió de mercats

El director de Màrqueting ens exposa la seva necessitat de realitzar un projecte integral, des de la identificació de mercats fins a la definició de reunions amb distribuïdors especialitzats. Detall important: associat a l’èxit per etapes, deixant una part per a la transformació en vendes.

L’objectiu final era obtenir partners amb coneixement tècnic i de mercat, que permetessin un creixement sostingut de les vendes, primer amb les línies per saturar, i després per a tots els productes amb potencial.

Saber més

Discrepàncies de tarifes

Estratègia d’integració, identificar discrepàncies i recuperar-les

Empresa de el sector químic que comercialitza per a multitud de mercats, entre ells, els de: Béns de consum, Automoció, Construcció, Energia, Agricultura, Electricitat o Paper.

En els últims anys va realitzar una sèrie d’adquisicions per complementar la seva presència en el mercat europeu, resultant en un gran grup amb 3 sistemes de gestió de dificultosa integració.

Dins de la seva estratègia d’integració, el client va demanar a Ahead que identifiqués la millor estratègia d’integració en la codificació de SKUs i referències, així com realitzar un Audit a 5 anys dels pagaments realitzats en les societats adquirides, de forma a identificar discrepàncies i recuperar-les.

Saber més